business post (Demo) – Moon Star Webdesign

business post (Demo)

Lorem ipsum dolor sit ametcon sectetur adipisicing elit, sed doiusmod tempor incidilabore et dolore magna aliqua. Ut enim ad mini veniam, quis nostrud

Uanset om du er privat eller en erhvervsvirksomhed, så kommer vi gerne og gør rent hos dig. Læs her om nogle af dine muligheder. Få haven gjort klar til brug. Bortskaffelse af haveaffald, klipning af hække, græs klipning, træfældning, ukrudtbekæmpelse, fejning, snerydning og saltning af fortov samt bortkørsel af haveaffald. Skal du have gjort sommerhuset totalt rent, så det står klar til foråret? Skal nye lejere (lejerskifte) eller ejere (ejerskifte) og mødes af rene og velduftende omgivelser, eller vil du bare gerne have luftet ud, ryddet op og gjort rent? Vi gør dit sommerhus 100% sommerklart. Få ryddet op og gjort rent efter en fest. Vi gør rent efter fødselsdage, bryllupper, en vild polterabend, en barnedåb, efter konfirmations festen, efter firmaarrangementer og endda på diskoteker. Lad beboerne komme hjem til rene trapper. Vi støvsuger og vasker trapper i lejligheder, lejeboliger, andelsboliger, lejligheds komplekser, skoler, virksomheder, kollegier og alle andre steder, hvor der findes trapper, der trænger til en rengøring. Skal du flytte ind eller ud? Vi gør rent både ved indflytning og ved fraflytning, så du kan koncentrere dig om selve flytningen. Vi ved hvor vigtigt det er, at der er top rent, så du kan få det meste af dit indskud tilbage ved fraflytning eller en behagelig og velduftende indflytning. Derfor går vi helt ud i alle krogene.

Uanset hvilke vinduer du har, får du altid den bedste oplevelse, så du igen kan se så langt øjet rækker. Vi giver din lejlighed, din bolig eller din virksomhed klarsyn til alle dine omgivelser. Det eneste du behøver at gøre er, at læne dig tilbage og nyde den gode udsigt. Et rent kontor skaber tryghed, og giver motivation til at være kreativ og få udrettet noget stort. Vi rengør kontorlokaler – store som små – og får alle skærme, computere og skriveborde til at fremstå friske hver gang dine medarbejdere møder ind på kontoret. Dit firma tager sig bedst ud, hvis det stråler af renhed. Det symboliserer en klar vision og giver dine kunder en tryghedsfornemmelse af, at I er professionelle. Vi klarer, at få hele firmaet skinnende rent fra kælder til kvist. Din butik skal fremstå ren til dine kunder. Dels skal du selv trives og dels skal dine kunder føle at de er i trygge hænder. Det første indtryk dine besøgende får er ofte – ganske ubevist – om der er rent i butikken. Lad os sørge for, at dine gæster føler sig godt tilpas i rene omgivelser. Vi kender det alle – rengøring står ikke i fagbogen for håndværkere. Lad håndværkerne klare det de gør bedst og lad så os komme til bagefter. På den måde får du både udarbejdet de installationer og forbedringer der skal til, samtidig med, at du kan vende tilbage til absolut rene faciliteter.

Rengøring af dødsbo
Vi kondolerer. Et dødsbo er ikke en nem sag. Lad ikke minderne tage på psyken. Vi rengør og rydder op i dødsboet med både bortskaffelse af affald og møbler samt total rengøring af hele dødsboet. Har spilopmagerne været på spil og ligner din facade noget fra en ghetto? Så lad os komme forbi. Vi afrenser graffiti og giver anti-graffiti beskyttelse til dine facader, så det bliver nemmere at holde dine skilte og facader rene og frie for graffiti. IT-udstyr samler støv som om de fik det betaling for det. Det er vigtigt, at holde disse apparater rene, dels for, at de skal holde længe og dels for, at de ikke spreder bakterier, når andre rører ved dem. Pasning af grønne områder, trappevask, vinduespolering samt snerydning og fejning af fortov. Vi sørger for at din ejendom bliver præsentabel og et sted, hvor beboerne har lyst til at færdes. Tæpper bør være pæne og rene og særligt tæpper, der ligger frit i et befærdet område, kan trænge til en kærlig rengøring efter diverse beskidte sko har været over dem. “Esbjerg Rengøring er et firma, som med et særligt værdisæt og respekt for kundens behov, løser alle opgaver og gør det uden at miste den personlige betjening. Det er et firma som skiller sig ud i en branche hvor der er mange brodne kar.

Vi holder månedlig inspektion, for at sikre at vores arbejde altid blir udført i topklasse og at jeres trappervask står knivskarpt. Vi kommer gerne forbi og ser på opgaven. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende tilbud på en af vores mange services (trappevask, rengøring, vinduespudsning, med mere…). Vi oplever at mange virksomheder og især andelsboligforeninger og ejerboligforeninger har et stort behov for, at få gjort deres fælles arealer, heriblandt trapperne, rene. Når vi gør trapperne rene, giver vi beboere og medarbejdere pænere omgivelser, som er langt hyggeligere og mere hygiejniske at færdes i. Som udlejer eller som boligforening, er det dig, der står for at skulle holde opgangen i lejlighederne pæne og rene til beboerne. Trapperne især, bliver ofte meget beskidte, når både beboere, gæster, postbude og andre leverandører går op og ned flere gange i løbet af en dag. I løbet af en uge, kan man nærmest ikke genkende trappen. Især, hvis lejlighedens beboere har børn, vil trapperne typisk blive tildækket med sand, mudder og beskidt sne i løbet af dagen. Hvor ofte, der er behov for rengøring af trappe og opgang, kan variere, men normalt set, er det ikke noget, der kan udskydes i alt for lang tid. Særligt om vinteren, opleves det at trappeopgange bliver rigtig beskidte af slud og tøsne, der bliver slæbt med ind i opgangen. Det kræver ganske simpelt en kærlig rengøringshånd.

Vask af hovedtrapper og køkkentrapper
Alle lejlighedskomplekser har naturligvis en hovedtrappe, der bør holdes ren, men ofte gemmer lejligheder og virksomheder også på forskellige typer af bagtrapper. Der kan være brandtrapper og bagtrapper i en virksomhed samt køkkentrapper, som ofte er at finde i almindelige lejligheder. Alle bør jævnligt gøres rene. Priser for trappevask kan naturligvis variere lidt fra opgave til opgave, men som udgangspunkt, kan man beregne prisen ud fra nedenstående. Vi kommer ud til din private bolig, din lejlighed, dit sommerhus eller endda din bil. Vi elsker rengøring!

Så mener vi det er vigtigt, at vi kender dine behov og eventuelle særlige ønsker for rengøring. Derfor gennemgår vi altid følgende proces, for at give dig det bedse tilbud:

• Et kort møde for at se på opgaven og og for at drøfte forventningerne.
• Udarbejdelse af et specifikt beskrevet tilbud, som De vil modtage senest en uge efter mødet.
• Forslag til ændringer til tilbuddet drøftes gerne.
• Tilbuddet underskrives og vi går i gang, i forhold til det vi har aftalt.
• Input, forslag eller muligheder til forbedringer undervejs er selvfølgelig altid velkomne.

Leave a comment