C.R.A.P på egen hjemmeside
Udover hjemmesiden så har der været undersøgt en masse i forhold til SoMe hvilket danner rammerne for en videreudvikling for klienten, da hjemmesiden er bygget op med integration til facebook webshop, så kan kunden nu bygge webshoppen op med de samme produkter på deres facebook side.
Der er kommet utrolig meget belæg for, at klienten ville kunne danne rammerne for mere trafik på hjemmesiden, hvis de byggede deres sociale mediekanaler op ud fra samme koncept som hjemmesiden er bygget op.
Udover dette, så viser det at reklamer har en stor indflydelse på hvad mennesker køber eller går ind på, hvilke viser klienten at reklamer for deres sushi, kan have en utrolig stor kilde til at udvikle deres hjemmeside endnu mere.
Efter at man har gennemgået alle brugertestene, og dannet rammerne for resultaterne på hjemmesiden, har det været vigtigt for projektet, at hjemmesiden også danner rammerne for CRAP, da hjemmesiden gerne skulle være bedre end deres nuværende.
Derfor har der være fokus på at skabe en hjemmeside som kunderne bliver glade for at besøge, ved hjælp af CRAP-analysen skaber man en hjemmeside som netop er brugervenlig at komme ind på.
Contrast, rød – Som man kan se på forsiden af den nye hjemmeside gruppen har lavet, er der kontrast mellem de røde farver i knapperne og den blå navigationsbar, denne kontrast gør at det er nemmere for øjnene at skelne mellem de to.
Repetition, grøn – På den nye hjemmeside bruges der meget repetition, da der der tre forskellige afdelinger af King’s sushi, denne repetition er god fordi det giver et struktureret overblik på hjemmesiden, der kan stadig skelnes mellem de forskellige afdelinger via de forskellige billeder de har i baggrunden.
Alignment, gul – I modsætningen til den gamle hjemmeside har gruppen lavet en rigtig god alignment på den nye hjemmeside, der er en konsistent margin hvor billederne flugter med hinanden og det giver et godt og professionelt look på den nye hjemmeside.Proximity, blå – Her er der endnu en modsætning til King’s gamle hjemmeside, der kunne man se at logoet skilte navigationsbaren ad i to og det giver ikke en god proximity, i modsætning til det har gruppen gjort så logoet står ude i venstre side, dette gør at navigationsbaren er samlet og ser bedre ud i forhold til proximity.