UX
Dette produkt er blevet formuleret ud fra målgruppen fra starten af, da den primære målgruppe i dette projekt er de 18-25 årige har gruppen gjort deres gennemgang af hjemmesiden så hurtig som mulig da en stereotyp for den årgang er at alt skal gå hurtigt.
Fremtidsplaner
I forhold til hjemmesiden som er blevet bygget og er klar til at gå live, så begynder man at kigge på hvad der kunne være muligheden for næste skridt for klienten.
I denne situation hvor der er blevet undersøgt om sociale medier kan have en betydning for hvad man køber eller bestiller, så er det en åbenlys mulighed for klienten at dele sit brand ud til kunder uden at sælge noget.
Med undersøgelserne der er taget i starten af dette projekt, så er det tydeligt at se at kunderne bliver påvirket af reklamer, de trykker ind på reklamerne, men de får også lyst til at købe eller bestille noget når de ser på disse reklamer.
Men hvordan kan en virksomhed komme ind og vinde dette marked over andre firmaer som JustEat, Hungry, wolt osv. Disse virksomheder har gjort en livsstil ud af, at reklamere til deres kunder hvor de rammer målgruppen perfekt, flere af virksomhederne laver reklamer over tv, andre fokusere på de sociale medier. Måden virksomhederne rammer kunderne med reklamerne er for det meste med et fedt slogan, sæsonbaseret eller endda rabatter der kommer sammen med det du vil købe. For klienten i dette tilfælde, ville en god start altid være at reklamere på en brochure i starten når kunderne får leveret deres mad eller afhenter det.
Hvis der er en form for rabat på denne brochure, hvor man også skriver om diverse sociale mediekanaler, så vil det give fri mulighed for kunden at gå derind og følge med i hvad der sker. Ud over dette så handler det generelt også bare at skabe en brugerbase på facebook, instagram osv. Dertil kommer der betalt reklame, med en betalt reklame på sociale medier vil der pr automatik blive skabt en form for trafik til hjemmesiden, da kunderne får det smidt ud lige foran dem, uden at man selv er tvunget til at skulle skabe denne kundebase.
Fremtidsplanerne for Kings Sushi er bestemt, at trafikken skal over på deres egen hjemmeside, så de kan stille og roligt få flere kunder der frem for ved JustEat, dette er fokuspunkt et, da de så undgår at skal betale en % til JustEat, men kunderne får også selv mere ud af dette. Kings Sushi kører for det meste altid med studierabat og % på deres egen takeaway, netop for at kunderne begynder at have fokus på restaurantens egen hjemmeside.
Dette ville være et utroligt godt emne at reklamere mere med også, da studerende er en del af målgruppen.